سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فر ریلی پخت برنج

فر ریلی پخت برنج تک پرسی دستگاهی است که برنج را بصورت تک پرسی در قابلمه های کوچک تک نفره دم می کند. این روش پخت برنج که در شمال ایران بسیار رواج دارد به کته کباب مشهور است. این دستگاه اولین بار در شرکت خلاق دما گستر اراک شیدپخت با استفاده از مشعل های تابشی طراحی و ساخته شده و به بازار تجهیزات آشپزخانه و رستوران ایران عرضه شده است. با این دستگاه می توان برنج تک نفره با تزئین ته دیگ، کته کباب، ته چین مرغ، ماکارانی، پیتزا، مرغ بریانی و شیرنی و کلوچه را پخت.

فر ریلی پخت برنج تک پرسی دهنه 70 - 110 پرسی

دستگاه فر دمکن ریلی در دو سایز با دهنه کانوایر 70 سانتی متر و 50 سانتیمتر ساخته می شود. ظرفیت مدل دهنه 70، 120 پرس  و ظرفیت مدل دهنه 50 ، 90 پرس چلو می باشد. و زمان تقریبی در هر دو مدل  13 دقیقه می باشد.

این دستگاه دارای شاسی فولادی و بدنه سه جداره با ورق استنلس استیل است. با گاز طبیعی شهری و یا گاز مایع کار می کند و مکانیزم تولید حرارت آن با استفاده از برنرهای خطی و تابشی است. دستگاه دارای تابلو هوشمند جهت کنترل درجه حرارت داخل فر است و دما داخل فر تا 450 درجه سانتیگراد می رسد. دارای کانوایر از سیم های استیل مقاوم در برابر دما است. حرکت کانوایر از یک موتور نیم اسب تامین می شود و سرعت آن قابل کنترل و تنظیم است. قابلیت تنظیم حرارت و سرعت حرکت این امکان را به این فر داده که بتوان با آن انواع غذا ها مانند چلو، ته چین، پیتزا، لازانیا، مرغ بریونی و ... را پخت.